Vásárlási feltételek

Vásárlói tájékoztató - A vásárlás menete


Regisztráció
Ahhoz, hogy web áruházunk szolgáltatásait használni tudja, regisztrálnia kell a honlapon és minden szolgáltatás folyamatához szükséges információt meg kell adnia: név, telefonszám, e-mail cím, lakcím, szállítási cím, számlázási adatok. Amennyiben különös igényei vannak a számlázást illetve a szállítást illetően, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
A regisztrációs folyamat befejeztével e-mailben értesítjük Önt, hogy kérjük ellenőrizze adatait, ezt követően fiókja aktiválásra kerül. Erre adatvédelmi okokból van szükség.
Bármikor módosíthatja személyes adatait, csupán rá kell kattintson a "Profil oldalam" címkére.

Adatkezelés
Regisztrációja során megadott személyes adatait harmadik félnek semmilyen célból nem adjuk ki, adatait, csak a Santé Magyarország Kft. és Ön közötti könnyített kapcsolatfenntartás érdekében, a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Kérésére minden regisztrációs adatát töröljük rendszerünkből.

Bejelentkezés
A regisztrációt követően e-mail címe és jelszava használatával jelentkezhet be.Amennyiben elfelejtette a jelszavát, kérhet új jelszót, melyet az Ön e-mail címére küldünk el, majd újra bejelentkezve módosíthatja azt.


Vásárlás
Mivel üzletünkben termékeink bő választékban találhatóak, ezért fő és alcsoportokra osztottuk őket.
Az oldal felső részén találhatóak főmenü alatt a főbb kategóriák, amennyiben Ön kiválaszt egy fő kategóriát a képernyő bal oldalán megjelennek az al kategóriák, majd a termék.
Valamelyik alkategória kiválasztásakor közepén megjelennek a termékek, majd minden termék fotója és ára, Itt lehet megjelölni a megvásárlásra szánt terméket illetve a mennyiségeket, majd a bevásárló listához hozzáadni.
Egyéb módon is megtalálhatja a keresett terméket:

    megnézheti mentett kosarait és kiválaszthatja a vásárlásra szánt terméket
    beírhatja a kereső ablakba a keresett termék nevét

A "Kosár megtekintése" címkére kattintva bármikor lehetőség van a kosár tartalmának megjelenítésére, módosíthatja a mennyiséget, vagy kitörölhet terméket a kosárból.


Rendelés

Abban az esetben, ha nem jelentkezett be a weboldal indításakor, ebben a szakaszban a rendszer kérni fogja a bejelentkezést. Abban az esetben ha Ön nem regisztrált felhasználó, az oldal kérni fogja a regisztrációt, és csak ezt követően tudja befejezni a rendelési folyamatot.
Kérjük, hogy a kiválasztott termékeket helyezze a kosarába.
A kosár tartalmát szabadon változtathatja. Kérjük, ellenőrizze a kosárba helyezett termékeket és annak árait is. Ha az ellenőrzést követően a rendelés gombra kattint akkor a kosárban lévő valamennyi terméket megrendeli. A megrendelés jóváhagyását követően a megrendelt áruk összetétele már nem módosítható. Új megrendelés során adatait természetesen módosíthatja. A megrendelések feldolgozását munkanapokon 8 órakor kezdjük meg. A munkanapokon reggel 8 óráig beérkezett megrendeléseket tudjuk az adott napon feldolgozni. A megrendelés megérkezését a web áruház automatikusan, elektronikus levél útján visszajelzi. A visszajelzés még nem jelenti a megrendelés elfogadását.
A megrendelés teljes elfogadását a visszaigazoló levél jelenti mely tartalmazza a megrendelt termékek listáját és azok árait.
Amennyiben ár eltérés fordulna elő úgy minden esetben megkeressük a megrendelőt az esetleges egyeztetések végett.
A megrendelőt csak probléma esetén vagy a kérdéses esetekben keressük fel telefonon.
Utánvét megjelölésekor az összekészített és biztonságosan becsomagolt termékeket automatikusan átadjuk a futárnak.

A kosár tartalmának megtekintését követően, a rendszer a rendelés megerősítését kéri a következő lépésekben:

    1.lépés: szállítási és számlázási adatok megerősítése
    2.lépés: pontos szállítási / átvételi időpont megjelölése
    3.lépés: fizetési és szállítási mód kiválasztása
    4.lépés: összesítés, jóváhagyás

A vásárlás során lépegethet a vásárlás menetének különböző szakaszai között, mindig a megfelelő címkére kattintva.


Rendelés törlése
A kiszállítást megelőzően lehetősége van törölni rendelését, küldhet egy rendelés lemondó nyilatkozatot vagy hívhatja ügyféltámogató központunkat. Mindkét esetben hivatkozzon a rendelés számára, melyet a visszaigazolásban küldtünk meg Ön részére.


Fizetési lehetőségek
Szállítási és utánvételi díjaink tartalmazzák az ÁFA-t.
Három különböző fizetési lehetőség közül választhat, a kiszállított termékek és a szállítási díj számlájának rendezése érdekében:

Készpénzzel a rendelés értékét a termékek átvételekor (utánvét)
Banki átutalással. A kifizetést követően, kérjük küldje el fizetési bizonylatát részünkre, fontos az átutaláskor hivatkozzon a rendelési számára. A termékek a kifizetés bankszámlánkon való megjelenését követően kerülnek kiszállításra.
(fejlesztés alatt) hitelkártyával - a UniCredit Bank biztonságos kártyaelfogadó rendszerén keresztül.

Nincs mód új megrendelés kiszállítására, amennyiben Önnek bármilyen lejárt tartozása áll fenn áruházunkkal szemben.

Bankkártyás fizetés esetén, amennyiben a kiszállított áru értéke kisebb mint a megrendeléskor fizetett összeg (pl. valamelyik tételt nem tudtuk biztosítani), úgy a különbözetet bankszámlájára visszautaljuk Önnek a szállítás időpontjában.

A csomag súlya után fizetendő szállítási díjak:
0-30kg 1000Ft
30 kg. súly felett saját szállításról kell gondoskodni.
Az Európai Unió munkavédelmi törvényei szerint a futár egészségének védelme érdekében
egy csomagolt szállítandó áru maximum tömege 30 kg.
 
Az utánvét díjai a megrendelt összegtől függően(csak ha a futárnak fizeti ki az árut):
0Ft-50000Ft     400Ft
50.000Ft. felett értékbiztosítási díjat számol fel a posta aminek a költsége a megrendelt csomag
értékének függvényében változik.


A házhoz szállítás teljesítése
A házhoz szállítást a szerződött partnerünk végzi. DPD
Egyéb szállítási módokra is van lehetőség személyes egyeztetés után.
A szállítás teljesítéséhez szükséges szállítási címet Ön választhatja meg.
A futárszolgálatunknak átadott csomagokat a következő munkanapon szállítja a DPD a megrendelőnek.
A kiszállítás időpontja a helyi logisztikai központtól való távolság függvényében változhat.
Általában 8 órától 17 óráig szállítanak de előfordulhat sok csomag esetén a későbbi szállítás is.
Amennyiben az első szállítási napon nem sikerül átvenni a csomagot úgy a futár minden esetben értesítőt hagy az átvételi helyszínen.
Az értesítőn megadott telefonszámon tudnak érdeklődni és időpontot egyeztetni a következő kiszállításról.
Amennyiben az első meghiúsult kiszállítás után nem történik egyeztetés úgy a DPD a következő munkanapon ismét megkísérli kiszállítani a csomagot.
A második sikertelen kiszállítás után a csomagot visszajuttatják a feladónak.
A  ügyfélszolgálatának  elérhetőségei:
www.dpd.com/hu

 

Jótállás és szavatosság
Cégünk az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt, garanciát vállal.
A Jótállás érvényesítésének helye 2111 Szada Ipari park út 6.
 
Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben (a továbbiakban: Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak.
 
A Web áruházban vásárolt bruttó 1000Ft feletti értékű műszaki cikkek mellé cégünk garancia jegyet mellékel amelyen megjelöli az adott termékre vonatkozó garanciális feltételeket és időtartamot. Amennyiben az adott termékre esetleg ettől eltérő jótállási időtartam vonatkozik, úgy ezt a termék leírása tartalmazza.
A termékekhez mellékelt garancialevél a vásárláskor kiállított számlával együtt érvényes.
 
A Web áruházban található vegyi áruk és élelmiszerek 1 hónapnál rövidebb szavatossági idővel már nem kerülnek értékesítésre.

Vásárlástól való elállás joga
Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.
A vásárlástól számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül, elállási joga van, amely jogát a következő feltételekkel érvényesítheti:
Az elállási jog, minden olyan vegyiarunagyker.hu oldalon vásárolt termékre vonatkozik, amelyet a vásárló visszajuttat a szadai raktárunkba (2111 Szada Ipari Park út 6.)
Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen be kell jelentenie a szadai irodánkban, hogy a  14 napos határidőt igazolni tudjuk.
A 14 nap minden esetben a termék(ek) kézhezvételétől a bejelentés időpontjáig eltelt munkanapok számát jelenti!
Az elállás tudomásulvételéről minden esetben visszaigazolást küldünk e-mailben!
Amennyiben az árut személyesen hozza vissza raktárunkba, az Ön által kifizetett összeget a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük.
Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, legkésőbb az áru megérkezését követő 30 napon belül visszautaljuk az összeget az Ön által megadott bankszámlaszámra.